En nieuw avontuur in Thailand

18 september 2023 - Overijssel, Nederland

Binnenkort start een nieuw avontuur in Thailand.

De reis gaat naar khon kaen, Saved Souls Foundation. Dit is een Foundation die al ruim 10 jaar bestaat en het probleem met de vele zwerfhonden en katten aanpakt. In Thailand is er geen dierenbescherming zoals wij dat kennen in Nederland. In Thailand kom je op bijna elk hoek wel zwerfhonden tegen, vaak ook niet geholpen en gevaccineerd. En het chipregistratie systeem zoals het in Nederland is, dat hebben ze niet. Er valt dus nog een hoop te verbeteren voor het welzijn van de dieren en ter ondersteuning van de mens en dier in de toekomst.

Savedsoulsfoundation is geheel afhankelijk van donaties, hiermee betalen ze eigenlijk alles wat nodig is om te kunnen bestaan; huur, voer, dierenarts, personeel, electra, medicijnen en andere voorzieningen Ook zijn er werkvoorzieningen voor de thaise mensen, een stage plek voor degene die de dieren willen helpen in de toekomst.

Ook komen er geregeld vrijwilligers die een paar weken/maanden komen helpen.

Thor, Ki & Tan

Momenteel zitten er 420 honden, 90 katten, 11 ganzen. Sommige honden/katten zijn beschikbaar voor adoptie en andere zoeken een sponsor om oud te kunnen worden bij savedsouls-foundation met de juiste voorzieningen.

Door middel van mijn blog zal ik jullie geregeld op de hoogte houden van alle ontwikkelingen en projecten die gestart worden.

Daarom wil ik jullie vragen iets te doneren, via de link kom je op de website van http://savedsouls-foundation.org/donate en kan je een donatie doen via bank of Paypal met een bedrag naar keuze. Vermeld hierbij DONATE 2023

Ik wil in 1 week tijd zoveel mogelijk geld ophalen om een bijdrage te kunnen leveren aan de volgende projecten: goede recreatie plek met zwembad voor de gehandicapte honden, achterstallig onderhoud, medicijn voorzieningen aanvullen en voer voorraad aanvullen.

Zodra ik daar ben zal ik het bedrag vermelden wat wij hebben opgehaald en jullie op de hoogte houden van  alle ontwikkelingen.

1000017926

Wil je iets persoonlijks doen? Neem dan contact op voor een vaste adoptie op afstand.