Saved Souls Foundation, Khon Kaen, Thailand.

25 november 2023 - Kok Ngam, Thailand

Twee maanden geleden begon mijn avontuur met Thor.

We vlogen van Nederland, Amsterdam met KLM naar Thailand, Bangkok. En vanaf daar gingen we met een taxi naar de grens van Bangkok. De taxi man, was al een bekende van ons. Hij heeft onze Soulsavers Ki (Prajuit) en Tan ( Prawit) uit Krabi, naar Saved souls Foundation gebracht afgelooen maart.

Ondertussen zijn we twee maanden geleden herenigd en is er zelfs al uitbreiding. Daar kom ik in een ander verhaal op terug.

Geen dag is hier hetzelfde, tuurlijk is er een structuur over de dag taken hier op de Foundation.

De hoeveelheid zwerfhonden blijft me tot op de dag van vandaag verbazen. Elke keer duikt er wel weer iets nieuws op of een nest met puppies. Ook de vrijwilligers die hier komen helpen en geregeld afkomstig zijn uit Europa zijn het hier mee eens. Elk land heeft wel een dierenbescherming en shelter, maar allemaal door ons mens gecreëerd.

Een paar weken geleden zaten we nog in het regenseizoen en was er een grote overstroming. De honden moesten geëvacueerd worden naar droge plekken.

De liefde en blijdschap van de honden (en katten) werkt als therapie voor mij.

Het zijn de vergeten wezens, die afhankelijk zijn van onze zorg. De liefde en aandacht die ze verdienen.

Elk leven telt.

Binnenkort meer.